søndag 14. juli 2013

SMINKEPUNGER OG SÅNT

 Fra tid til annen sender Eli (eieren av denne bloggen) meg bilder på iPhone av ting hun har laget. Hun skal på bloggkurs hos meg senere i sommer, så inntil da legger jeg ut noe av det hun har laget. Her er det toalettvesker til barn.
 Saksetui har det også blitt. Kjempefine stoffer hun valgte til disse. Hun har muligens gått på sakseetuikurs. Jeg har ikke mønster til disse i alle fall.
Så er det mug rugs eller krusmatter, for å si det på godt norsk. Det er egentlig en nyttig ting å ha både inne og ute, og med et passende krus til, blir det en flott gave.
 Her har Eli gjort ferdig et teppe med størrelse på. For meg ser det ut som det er balistoffer i dette teppet. Det er i alle fall mye arbeid med det, det kan en garvet quilter se med det blotte øyet.
 Rene truser kommer ofte på avveie når man bor i koffert. Da er det lurt med en pose å ha dem i. Posen kan også henges opp på badet eller andre steder og være en pryd for øyet, faktisk, især når den er så fin som denne!
 Jeg vet at Eli har en fin hage, selv om det er lenge siden jeg har vært der. Før bodde vi så nært at vi rørte i hverandres middagsgryter, så var det noen og tredve mil og så 150 mil mellom oss. Nå er det ikke mer en tre timers bilkjøring mellom oss, men vi har blitt tregere med årene.. Under har hun sydd et bryllupsteppe som en hun er tante til, fikk i bryllupsgave nå nettopp. 
 Her er flere krusmatter med muffins på. De er temmelig slankende disse muffinsene, så man trenger kun kaffe! Senere kommer det flere bilder, for jeg kan jo ikke la dere få se alt på en gang! Hjertelig hilsen Steinkjerringa.

5 kommentarer:

  1. Kor mye artig du har på syrommet ditt! Tusen takk for dilig nattmat og frokost.

    SvarSlett

  2. Yes! Because I also like this!
    For technical personnel to solve!

    ______________________
    Here is my FIFA 15 Coins UK will sent to you on http://www.fifa15buy.co.uk/

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Jeg blir glad for trivelige kommentarer :)